Autor Subiect: AFACERI  (Citit de 4687 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline 0n_line

  • Global Moderator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 1480
  • Karma: +7/-0
AFACERI
« Răspuns #15 : Aprilie 01, 2014, 07:22:15 p.m. »
Praktiker a vandut operatiunile din Romania unui om de afaceri turc.

Grupul german Praktiker a vandut operatiunile din Romania, unde detine 27 de magazine si a inregistrat vanzari de 142 de milioane de euro in anul 2012.

Praktiker a anuntat in mod oficial tranzactia. A fost definitivata preluarea Praktiker Romania de catre Search Chemicals, o companie romaneasca infiintata in anul 2003, care se bazeaza pe un capital integral privat.

„In urma acestei preluari, profilul brandului Praktiker si obiectul de activitate al companiei Praktiker Romania vor ramane neschimbate. Am considerat ca este foarte important ca brandul sa-si pastreze integritatea, iar compania sa nu-si modifice obiectul de activitate. Astfel, povestea Praktiker merge mai departe”, a declarat Michael Krahn, directorul general al reprezentantei locale Praktiker



Omul de afaceri, fost presedinte al Asociatiei Oamenilor de Afaceri Turci din Romania (TIAD), este actionar la o firma de distributie de materiale de constructii, iar tranzactia da dreptul noului proprietar sa utilizeze brandul Parktiker.

In urma cu o saptamana grupul german a vandut si operatiunile din Ucraina, unde avea patru magazine.

Grupul german s-a confruntat in ultimii ani cu dificultati, astfel ca la finele anului 2011 a anuntat ca va inchide magazine in Germania, ca renunta la piata din Albania si ca are in vedere evaluarea operatiunilor internationale. In 2012, compania austriaca de inverstitii Maseltov, cel mai mare actionar al grupului german Praktiker, a comunicat ca vrea ca retailerul de bricolaj sa se retraga din Europa de Est. Ulterior, reprezentantii Praktiker au sustinut ca retailerul nu are in plan sa renunte la filiale importante, precum cea din Romania.

Afacerile companiei de bricolaj, liderul pietei pana in 2009 (258 milioane de euro cifra de afaceri), s-au redus in 2012 la jumatate fata de maximul atins in 2008 (306 milioane de euro), in timp ce pierderile cumulate in ultimii patru ani s-au ridicat la 48 de milioane de euro.

Praktiker are in Romania o retea de magazine cu 27 de magazine, a doua ca marime, cu o suprafata de vanzare de 184.300 de metri patrati, potrivit raportului financiar pentru anul 2012. Cele mai multe magazine au fost deschise intre 2005 si 2008, perioada de boom imobiliar. Spatiile in care functioneaza magazinele Praktiker sunt inchiriate.

Praktiker concureaza pe piata romaneasca cu retaileri precum Ambient, bauMax, Dedeman, Hornbach, Mr. Bricolage, OBI, Kingfisher si Leroy Merlin.

Offline 0n_line

  • Global Moderator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 1480
  • Karma: +7/-0
AFACERI
« Răspuns #16 : Aprilie 06, 2014, 05:20:43 p.m. »
Romtelecom si Cosmote isi schimba denumirile.

Romtelecom si-ar putea schimba denumirea in Romania Telecom sau Telecom Romania pana la finele acestui an daca propunerea agreata de Consiliul de Admnistratie va fi aprobata de actionari, iar serviciile operatorului, cat si cele ale Cosmote vor fi promovate sub brandul "T" al Deutsche Telekom.



"In ultima sedinta a Consiliului de Administratie al Romtelecom, desfasurata marti, au fost discutate doua variante de redenumire a Romtelecom: Romania Telecom si Telecom Romania. In principiu, la nivelul Consiliului s-a agreat ca aceste doua variante de redenumirea a Romtelecom sa fie transmise actionarilor companiei pentru a fi discutate", au declarat surse din Romtelecom, care au precizat ca primele discutii pe acest subiect au avut loc la finele lunii februarie.

"In cazul Cosmote vom avea T-Mobile, iar la Romtelecom se discuta varianta serviciilor sub denumirea T-Home. Intr-un fel sau altul, la finalul procesului de rebanding, cei doi operatori se vor identifica cu brandul «T» al Deutsche Telekom",au mai spus sursele.



Compania Romtelecom este controlata de grupul elen OTE - 54,01% si statul roman - 45,99%. Actionarul majoritar al OTE este grupul german Deutsche Telekom.

In 2013, Romtelecom si Cosmote Romania au consemnat afaceri cumulate de aproape 1,1 miliarde de euro, din care Romtelecom - 609,5 milioane de euro.

Offline 0n_line

  • Global Moderator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 1480
  • Karma: +7/-0
AFACERI
« Răspuns #17 : Mai 01, 2014, 07:12:44 p.m. »
Optinova a intrat in faliment.

Optinova, unul dintre cele mai importante lanturi de optica medicala de pe plan local, a intrat in faliment, la propunerea administratorului judiciar, dupa ce grupul si-a anuntat intrarea in insolventa inca din anul 2011, potrivit unei informari a Tribunalului Bucuresti.



Conform TMB, planul de reorganizare al companiei nu a fost respectat, debitoarea nereusind sa acopere pierderile cumulate an de an.

Societatea Optinova Romanian American Optical Co SRL s-a infiintat in anul 1991 avand ca obiect principal de activitate „comertul cu amanuntul al altor bunuri noi in magazine specializate“.

In anul 2011, cand compania si-a anuntat intrarea in insolventa, firma inregistra o cifra de afaceri de 2.904.762 lei si pierderi de 1.417.075 lei, ca in 2012 cifra de afaceri sa se reduca la 2.081.258 lei.

Societatea era detinuta de GNN TRADE SRL, firma controlata de israelienii Shlomovitz Shmuel si Shlomovitz Kery, administrator al Optinova Romanian American Optical Co SRL figurand americanul Simor Samuel.

Optinova Romanian American Optical Co Bucuresti are 21 de centre de optica medicala in intreaga tara.

Offline 0n_line

  • Global Moderator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 1480
  • Karma: +7/-0
AFACERI
« Răspuns #18 : Mai 19, 2014, 07:42:59 p.m. »
Fiat va investi 5 mld. euro pentru relansarea Alfa Romeo.

Constructorul auto italian Fiat va investi circa 5 miliarde de euro pana in 2018 pentru relansarea brandului Alfa Romeo, fiind prevazuta lansarea a opt noi modele.



Producerea motoarelor si asamblarea noilor modele Alfa Romeo vor avea loc in Italia, potrivit planului strategic pentru perioada 2013-2018 prezentat vineri investitorilor la sediul Chrysler Group din Auburn Hills, Michigan, din nordul Statelor Unite. Fiat vrea ca vanzarile Jeep si Chrysler sa creasca de peste doua ori pana in 2018, in timp ce brandul Dodge va opri productia minivanului Grand Caravan.

Grupul italian a preluat integral Chrysler in ianuarie, in cadrul strategiei directorului general Sergio Marchionne de a transforma Fiat intr-un concurent puternic al Volkswagen si General Motors. Jeep are un rol important in acest plan. Brandul este pe cale sa ajunga la vanzari de 1 milion de unitati pe an, a declarat vineri directorul general al brandului, Mike Manley.

 Pana in 2018, compania intentioneaza sa fabrice Jeep-uri in 10 fabrici din sase tari si sa creasca numarul dealerilor de la 4.706 la 6.023. Numarul dealerilor din Asia va creste de peste trei ori, la 1.270. Fiat intentioneaza ca livrarile Jeep din America Latina sa creasca cu 50% pe an, pana in 2018.

Marchionne vrea ca fuziunea Fiat cu Chrysler sa fie finalizata pana la sfarsitul acestui an. Noua entitate, numita Fiat Chrysler Automobiles NV, va avea listarea principala la New York, va fi inregistrata in Olanda, dar cu domiciliul fiscal in Marea Britanie, din motive legate de nivelul taxelor.

 Fiat a inceput sa acumuleze actiuni Chrysler in 2009, ca parte a programul de salvare a producatorului auto american care a intrat in faliment in timpul recesiunii mondiale. Fara Chrysler, Fiat ar fi fost neprofitabil in 2012 si 2013, din cauza pierderilor din Europa.

Brandul Chrysler, pozitionat ca producator de masini non-premium, intentioneaza majorarea de peste doua ori a vanzarilor, la 800.000 de vehicule, pana in 2018. In 2016 va fi lansat un automobil compact Chrysler numit 100, iar in anul urmator vor fi introduse doua vehicule electrice. In acest an va fi lansata o versiune imbunatatita a sedanului 300, urmand ca in 2018 modelul sa fie inlocuit, a declarat directorul general al brandului Chrysler, Al Gardner. El a precizat ca Chrysler va avea in 2018 si un vehicul utilitar crossover, de dimensiuni medii.

Fiat anticipeaza ca vanzarile sub brand propriu din 2018 vor fi mai mari cu 27%, fata de nivelul de 1,5 milioane de vehicule atins in 2013. In Europa, Fiat va introduce opt modele, pentru mentinerea livrarilor la 700.000 de vehicule.

Offline Pati

  • Administrator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 2666
  • Karma: +4/-1
  • Zambeste! N-o face nimeni pentru tine.
AFACERI
« Răspuns #19 : Iunie 30, 2014, 09:48:23 p.m. »
 :) :) :)



Înalt Preafericitul

>  Daniel este Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române, egal în
> rang de salarizare cu preşedintele ţării, şi primeşte
> pentru serviciile aduse statului un salariu lunar de 8.124
> de lei. Dar asta nu este tot. ÎPF Daniel este şi
> arhiepiscop şi mitropolit al Mitropoliei Munteniei şi
> Dobrogei. Ca mitropolit mai primeşte 7.567 de lei, iar ca
> arhiepiscop încă 7.120 de lei. În total, veniturile
> lunare ale Patriarhului se ridică la frumoasa sumă de
> 22.901 de lei (net), plătiţi integral
>  de către statul român. Nu-i chiar de colo, mai ales că
> hainele i le dă unitatea, mâncarea la fel, chirie nu
> plăteşte, întreţinere nici atât,
>  iar transportul până la serviciu nu-l costă, că doar
> locuieşte peste  drum.
>
> Sunt 53 de funcţii de înalţi prelaţi în BOR, asimilaţi
> cu înalţi demnitari publici şi primind salarii la
> acelaşi nivel cu miniştrii şi secretarii de stat.
>
>
> Un guvern se chinuie mult să adune atâţia membri, dar BOR
> îşi permite această resursă umană, mai ales că n-o
> plăteşte din banii instituţiei, ci de la bugetul
> centralizat al statului, acelaşi din care nu sunt plătiţi
> la fel de bine medicii şi profesorii. Un fost turnător al
> Securităţii precum arhiepiscopul Pimen al Sucevei şi
> Rădăuţilor este recompensat de stat pentru activitatea
> lui cu 7.120 de lei net în fiecare lună.
>
> Numai personalul din Administraţia Patriarhală ia de la
> stat salarii în valoare de 557.442 de lei net lunar, cam
> cât 100 de profesori universitari.
> ...si aici sunt banii dumneavoastra...
>
>
> Salariile sunt platite de statul ROMAN
« Ultima Modificare: Iunie 30, 2014, 10:07:02 p.m. de Pati »
Lumea vede, aude si vorbeste.
Din pacate vede rau, aude putin si vorbeste mult.

Optimistul crede ca traim in cea mai buna lume cu putinta.
Pesimistul se teme ca asa este.

Cand urci pe scara vietii nu uita sa dai buna ziua tuturor, ca atunci cand vei cobori sa aibe cine sa-ti raspunda"

Offline 0n_line

  • Global Moderator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 1480
  • Karma: +7/-0
AFACERI
« Răspuns #20 : Iulie 23, 2014, 05:08:09 p.m. »
Mega Image mai deschide doua magazine si ajunge la 325 de unitati.

Retailerul Mega Image a anuntat ca va deschide marti ( ieri ) si miercuri (astazi) inca doua magazine in Bucuresti, in Piata Mihail Kogalniceanu si pe Bulevardul Ficusului, ajungand astfel la o retea de 325 de unitati la nivel national.



Mega Image va deschide marti un magazin Shop&Go in Bucuresti, in Piata Mihail Kogalniceanu, cu o suprafata de vanzare de aproximativ 117 metri patrati.

Retailerul va inaugura miercuri un alt magazin Shop&Go in Bucuresti, pe Bulevardul Ficusului, cu o suprafata de vanzare de aproximativ 96 de metri patrati.

Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania, cu o retea ce va cuprinde miercuri 325 de magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image (172), Shop&Go (148) si AB COOL FOOD (1).

Offline Pati

  • Administrator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 2666
  • Karma: +4/-1
  • Zambeste! N-o face nimeni pentru tine.
AFACERI
« Răspuns #21 : Septembrie 02, 2014, 03:46:58 p.m. »
 :) :) :)

Avem 110 produse tradiţionale atestate




 Ministerul Agriculturii a atestat până în prezent 110 produse tradiţionale, dar a respins alte 119 documentaţii pentru că nu îndeplineau condiţiile noii legislaţii din domeniu, a declarat Viorel Morărescu, director general în minister.

“Avem 110 atestate acordate unui număr de 50 de producători tradiţionali şi încă 21 de dosare care sunt în lucru. Pe de alte parte, am respins alte 119 documentaţii pentru că nu îndeplineau condiţiile noii legislaţii din domeniu. Cred că acum, pe ultima sută de metri, urmează să depună dosarele mai mulţi producători”, a precizat Morărescu.

Data limită până când mai pot fi atestate produsele tradiţionale, conform noii legislaţii, este 11 septembrie 2014. Acest sistem de înregistrare este unul voluntar, netaxabil şi nu beneficiază de protecţie naţională sau comunitară.

Conform condiţiilor incluse pe noua legislaţie, pentru atestarea unui produs tradiţional, în primul rând acesta trebuie fabricat pe teritoriul României. De asemenea, produsul nu trebuie să aibă în compoziţie aditivi alimentari, materia primă trebuie să fie locală, iar în accepţiunea europeană acest lucru înseamnă naţional. Procesul tehnologic şi modul de procesare a produselor trebuie să aibă o caracteristică tradiţională, iar reţeta trebuie să fie transmisă de generaţii.

Pentru a delimita produsul tradiţional de cel industrial a fost limitată cantitatea de producţie pentru că tradiţionalitatea înseamnă o activitate manuală.
Astfel, pentru produsele tradiţionale, mai puţin pâine, se poate face o cantitate de 150 de kilograme pe produs pe zi şi 400 de kilograme sau litri pe zi.
Pentru pâine este vorba de 300 kg de produs pe zi şi 800 kg pentru mai multe produse pe zi.
Lumea vede, aude si vorbeste.
Din pacate vede rau, aude putin si vorbeste mult.

Optimistul crede ca traim in cea mai buna lume cu putinta.
Pesimistul se teme ca asa este.

Cand urci pe scara vietii nu uita sa dai buna ziua tuturor, ca atunci cand vei cobori sa aibe cine sa-ti raspunda"

Offline 0n_line

  • Global Moderator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 1480
  • Karma: +7/-0
AFACERI
« Răspuns #22 : Octombrie 01, 2014, 04:58:22 p.m. »
Digi va furniza servicii de telefonie mobila in Ungaria.

Digi, parte a grupului RCS&RDS, devine al patrulea furnizor de servicii de telefonie mobila din Ungaria, adaugandu-se celor trei furnizori existenti, Magyar Telekom, filiala a Deutsche Telekom, Vodafone si Telenor, dupa ce a obtinut dreptul de a folosi frecventele scoase la licitatie de guvern.



Digi va plati 10 miliarde de forinti (32 de milioane de euro) pentru dreptul de folosire a frecventelor, iar pentru dezvoltarea retelei va avea nevoie de un an si jumatate, se arata in comunicatul autoritatii pentru reglementare a media, NMHH. Pana in prezent, Digi furniza in Ungaria servicii de televiziune prin cablu, internet si telefonie fixa.

Alaturi de Digi, Magyar Telekom, precum si subsidiarele locale Vodafone si Telenor din Norvegia au castigat dreptul de folosire a unor blocuri de frecvente neutilizate, potrivit comunicatului. Cele patru companii au drept de folosire a frecventelor in benzile de 800, 900, 1.800 si 2.600 MHz timp 20 de ani, pana in 2034.

Actiunile Magyar Telekom au urcat cu 2,3% dupa anuntul privind cumpararea frecventelor. Magyar Telekom va plati 58,7 miliarde de forinti, Telenor 31,7 miliarde de forinti,iar Vodafone 30,2 miliarde de forinti. Sumele trebuie achitate in urmatoarele zece zile. In total, guvernul Ungariei a obtinut 530 de milioane de dolari (130,6 miliarde de forinti) din alocarea blocurilor de frecvente nefolosite, depasind astfel tinta stabilita anterior, de 104 miliarde de forinti.

 Ungaria a anuntat, in mai, organizarea unei licitatii pentru alocarea blocurilor de frecvente nefolosite, dupa ce rezultatele unei licitatii anterioare au fost anulate de catre o instanta judecatoreasca locala, care a invocat "incalcari grave ale procedurilor".

RCS&RDS este prezenta in sase tari europene, respectiv Romania, Ungaria, Cehia, Slovacia, Spania, Italia si Serbia.

Offline 0n_line

  • Global Moderator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 1480
  • Karma: +7/-0
AFACERI
« Răspuns #23 : Februarie 01, 2015, 07:11:17 p.m. »
UniCredit Tiriac Bank preia portofoliul de corporate al RBS Bank.


UniCredit Tiriac Bank va prelua portofoliul de clienti corporate ai RBS Romania, compus din peste 500 de companii medii si mari, achizitia vizand active de circa 260 milioane euro si depozite de 315 milioane euro, tranzactia asteptand avizul Consiliului Concurentei.



Cele doua banci se angajeaza sa asigure un transfer facil al conturilor si produselor clientilor, acestia fiind informati in detaliu despre transfer si etapele aferente. Totodata, conditiile contractuale ale clientilor vor ramane neschimbate, precum si detaliile tehnice ale produselor si serviciilor furnizate.

 "Criteriile principale in alegerea partenerului caruia ii transferam business-ul, clientii si angajatii nostri sunt nivelul calitativ al ofertei de produse si servicii, precum si angajamentul acestora fata de piata din Romania. Clientii nostri sunt foarte importanti pentru noi si am vrea sa ii asiguram ca UniCredit Tiriac Bank va continua sa construiasca si sa dezvolte relatia de incredere pe care am dezvoltat-o impreuna. Pana la finalizarea transferului, ne mentinem angajamentul de a sta la dispozitia fiecarui client cu aceleasi servicii de buna calitate cu care i-am obisnuit", a afirmat la randul sau Henk Paardekooper, CEO al RBS Romania si Hub Executive al RBS in Europa Centrala si de Est.

UniCredit Tiriac Bank si UniCredit Consumer Financing au semnat, in aprilie 2013, un contract de achizitie a portofoliului de retail al RBS Romania, care cuprinde active de 315 milioane euro si pasive de 230 milioane euro, tranzactia incluzand si portofoliul de tip private banking. Aceasta a fost prima tranzactie mare de dupa criza financiara in sistemul bancar romanesc.