Autor Subiect: DESPRE JOBURI  (Citit de 5394 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Pati

  • Administrator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 2666
  • Karma: +4/-1
  • Zambeste! N-o face nimeni pentru tine.
DESPRE JOBURI
« Răspuns #15 : August 08, 2013, 06:57:27 p.m. »
:) :) :)

Un patron chinez şi-a obligat angajaţii să meargă în patru labe




Credeai că şeful tău este rău? Probabil că el este un tip de treabă dacă îl compari cu patronul unei companii cosmetice din Chongqing, China, care şi-a forţat recent angajaţii să meargă de-a buşilea, în cel mai aglomerat centru comercial, în faţa a sute de privitori.

Controversatul eveniment a avut loc în ziua de 2 mai şi a fost transmis live pe diverse reţele sociale. Mai târziu, pozele numeroase cu persoanele umilite în acest hal au stârnit furia aprigă a opiniei publice. Unii martori chiar au sesizat poliţia, care a venit la faţa locului şi a degajat zona.



 
Ca răspuns, şeful a spus că era vorba doar de un exerciţiu, pentru a testa capacitatea de rezistenţă la stres a angajaţilor săi şi că această măsură nu a fost una pugnitivă.
Şi cum putea proba mai bine obedienţa subordonaţilor săi, decât prin umilirea publică? El declară mândru că cei care au suportat acest test, vor fi angajaţii perfecţi şi vor putea fi exploataţi fără ca aceştia să se gândească să demisioneze.




Dacă aşa ceva s-ar întâmpla într-o ţară occidentală, respectivul patron ar fi fost trimis probabil în închisoare ori cel puţin ar fi fost obligat să plătească daune morale substanţiale.
Conform presei locale, poliţia chineză nu a făcut decât să dea un comunicat prin care critică iniţiativa excentrică a patronului şi precizează că acestuia i-a fost aplicată o "mustrare".

În China, condiţiile inumane de muncă au fost deseori aduse în atenţia forurilor internaţionale, multe organizaţii umanitare spunând că forţa de muncă de aici este supusă unei forme moderne de sclavagism.
Lumea vede, aude si vorbeste.
Din pacate vede rau, aude putin si vorbeste mult.

Optimistul crede ca traim in cea mai buna lume cu putinta.
Pesimistul se teme ca asa este.

Cand urci pe scara vietii nu uita sa dai buna ziua tuturor, ca atunci cand vei cobori sa aibe cine sa-ti raspunda"

Offline Pati

  • Administrator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 2666
  • Karma: +4/-1
  • Zambeste! N-o face nimeni pentru tine.
DESPRE JOBURI
« Răspuns #16 : August 08, 2013, 06:58:18 p.m. »
 :) :) :)


5 moduri prin care poti deveni un sef iubit de colegii tai.


Orice sef isi are seful! Nu, nu vorbim la modul figurat, vrem doar sa te pui in pielea angajatilor tai si sa incerci sa te gandesti cum te privesc ei pe tine, ca sef. Cam delicata problema, nu?

 Ei bine, a venit momentul sa faci cateva schimbari in relatia ta cu ei. Asta nu inseamna ca de maine trebuie sa le dai libertatea de a face tot ce doresc, caci altfel nu vor mai fi la fel de eficienti, iar la sfarsit tot tu vei fi cel care va trage ponoasele.





1. Nu ii monitoriza obsesiv

 Acorda-le putin spatiu, nu sta in "sufletul" lor. In fond nu esti stapan pe o plantatie si nici ei nu sunt sclavi. Daca le urmaresti pas cu pas pauzele de cafea sau ora cand vin si pleaca de la birou, nu faci decat sa-i faci sa se simta mizerabil si sa te urasca atat pe tine, cat locul de munca.

 Astfel, scade si randamentul echipei tale. Totusi, in cazul in care ai observat anumiti angajati ca profita de bunavointa ta si fac aceste lucruri in mod regulat, este bine sa iei atitudine si sa vorbesti cu ei despre ceea ce se intampla.

2. Implica-te in relatia voastra

 Din cand in cand, angajatii insisi simt nevoia sa fie ghidati si coordonati pe calea cea buna. Fii acolo pentru echipa si asuma-ti rolul de lider. Poate fi extrem de frustrant pentru angajati atunci cand au nelamuriri, iar seful nu este prezent sa le raspunda.

 Foarte important este ca usa de la biroului tau sa fie mereu deschisa pentru oamenii tai. Daca intarzii la birou sau ai o sedinta prelungita, anunta-i printr-un sms sau un e-mail. Astfel, lasi canalele comunicarii deschise si consolidezi increderea lor in tine.

3. Fii un bun prieten

 Empatizeaza cu ei si cu problemele lor, chiar daca si tu le ai pe ale tale, te va face mai popular printre subordonatii tai. Arata-le ca iti pasa, apreciaza-i atunci cand este cazul si respecta-i.
 Atunci cand ai ceva sa ii spui unuia dintre angajatii tai, incearca pe cat posibil sa-i cunosti cat mai bine atat din perspectiva serviciului, cat si din afara lui.

4. Arata-le aprecierea

 Lauda-i! De cele mai multe ori, un cuvant de lauda sau multumire din partea sefului valoreaza mult mai mult decat orice altceva. Daca faci asta, nu numai ca nu vei mai fi privit precum capcanul cel rau din poveste, dar iti vei stimula subalternii sa dea tot ce au mai bun din ei.

 Daca vrei sa tina la tine si mai mult, ii poti scoate la masa, poti sa iesi o data sau de doua ori pe luna cu ei intr-o excursie sau poti chiar sa le aduci cafea proaspata la birou. Din cand in cand, nu strica nici un e-mail prin care sa le multumesti pentru munca depusa in companie.

5. Intreaba-i cum sa devii un sef mai bun

 Una din calitatile unui bun sef este aceea de a le cere subalternilor feedback. Asa ca lasa orgoliul deoparte si nu te sfii sa-i intrebi ce ai putea imbunatati in relatia ta cu ei si ce cred ei ca tu faci deja bine. Aceste discutii sunt cat se poate de constructive in relatia voastra si nu fac altceva decat sa demonstreze ca ai bunavointa, lucru de care beneficiaza in mod direct chiar ei, subalternii. Totusi, este recomandat sa nu le pui aceste intrebari intr-un cadru formal, mai bine daca ati iesi la o bere impreuna.
Lumea vede, aude si vorbeste.
Din pacate vede rau, aude putin si vorbeste mult.

Optimistul crede ca traim in cea mai buna lume cu putinta.
Pesimistul se teme ca asa este.

Cand urci pe scara vietii nu uita sa dai buna ziua tuturor, ca atunci cand vei cobori sa aibe cine sa-ti raspunda"

Offline Pati

  • Administrator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 2666
  • Karma: +4/-1
  • Zambeste! N-o face nimeni pentru tine.
DESPRE JOBURI
« Răspuns #17 : August 08, 2013, 06:59:07 p.m. »
 :) :) :)


Se poate vorbi despre fericire la locul de munca?




 Pentru a avea succes orice organizaţie are nevoie de angajaţi fideli.
 Oare o organizaţie care se bucură de succes este una în care angajatii sunt mai fericiţi la locul de muncă decât alţii?
 În literatura de specialitate, există puţine studii referitoare la motivele care contribuie la fericirea, performanţa, angajamentul faţă de organizaţie, rotaţia de personal şi relaţia acestora în mediul IT, un mediu prin excelenţă supus schimbărilor, atât în ceea ce priveşte tehnologia cât şi cunostinţele. O înţelegere mai profundă a acestor variabile şi a interacţiunilor dintre ele ar putea oferi cercetătorilor informaţii suplimentare în ceea ce priveşte factorii care determină rezultatele organizaţionale.
 Un potential răspuns ar fi acela că angajaţii din domeniul IT caută un mediu în care să fie fericiţi.

 De ce unii oameni se pot considera mai fericiţi la locul de muncă decât alţii? Deşi decadele recente au adus multe răspunsuri la acesta întrebare, rata dezvoltarii soluţiilor la acesta problema este mică.
 Psihologii din domeniul organizaţional nu au excelat prin studiile despre fericire.
 Nu numai că au ignorat total acest termen, dar măsurătorile lor au fost fie despre aspectele negative (de exemplu stres sau surmenare) fie au fost prea limitate (de exemplu satisfacţia postului). Aceste modele legate de posturi au exclus multe variabile importante, s-au concentrat pe aspecte mai înguste ale acestui domeniu.

 Fericirea este foarte semnificanta pentru noi, la modul personal, şi există o mare preocupare pentru fericirea angajaţilor noştri şi pentru fericirea noastră. Cât despre importanţa practică, acum există dovezi considerabile că fericirea este implicată într-o serie de comportamente – performanţa în cadrul postului, rata demisiilor, absenteismul, comportamentul persoanelor şi poate creativitatea.

 Este esenţial să gândim în termeni de mai multe dimensiuni ale fericirii. Una din dimensiunile principale se întinde de la a te simţi rău la a te simţi bine. Alte dimenisiuni se întind de la depresie la entuziasm şi de la anxietate la confort.
 Aceste dimensiuni diferite ale fericirii sunt legate de diferite variabile din aria noastră de interes. De exemplu, cerinţele prea înalte în ceea ce priveşte un post sunt mai degrabă îndeaproape asociate cu nefericirea de tip anxiogen decât cu nefericirea de tip depresiv; oamenii aflaţi în poziţii superioare sunt mai fericiţi în termenii unei depresii scăzute dar mai putin fericiţi în termenii unei anxietăţi crescute .

 De asemenea este esenţial să distingem între diferitele preocupări legate de fericire şi diferitele contexte. Conceptul de ‘fericire’ fără a avea un context este de notorietate globală pe când atunci când vorbim de ‘fericire’ încadrată într-un context (de exemplu satisfacţia postului) acoperă numai sentimentele legate de aceasta arie cum este cea a locului de muncă.

 Expansiunea economiei globale şi continua evoluţie tehnologică au făcut ca organizaţiile să se confrunte cu o nevoie permanentă de schimbare, învaţare şi inovare. Datorită faptului că satisfactia (poate fericirea) persoanei care realizeaza sarcinile a devenit un factor esenţial al creşterii productivităţii, ea s-a transformat în acelaşi timp într-o garanţie a succesului organizaţiei.

 Iată de ce înţelegerea factorilor care contribuie la fericirea angajaţilor şi implicit la performanţa acestora a devenit esenţială în ceea ce priveşte managementul resurselor umane.
Lumea vede, aude si vorbeste.
Din pacate vede rau, aude putin si vorbeste mult.

Optimistul crede ca traim in cea mai buna lume cu putinta.
Pesimistul se teme ca asa este.

Cand urci pe scara vietii nu uita sa dai buna ziua tuturor, ca atunci cand vei cobori sa aibe cine sa-ti raspunda"

Offline Pati

  • Administrator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 2666
  • Karma: +4/-1
  • Zambeste! N-o face nimeni pentru tine.
DESPRE JOBURI
« Răspuns #18 : Septembrie 17, 2013, 09:21:26 p.m. »
 :) :) :)

Locul ideal de muncă pentru LENEŞI: Cum să faci 5.000 de dolari pe lună fără să te ridici din PAT




A fost inventat locul ideal de muncă pentru leneşi. NASA angajează mai mulţi voluntari pentru a efectua o serie de teste privind microgravitaţia.


 
Voluntarii vor fi obligaţi să stea 70 de zile întinşi în pat pentru a se efectua mai multe teste
 
NASA a anunţat că recrutează voluntari care să stea întinşi în pat pentru 70 de zile, dorind ca în acest mod să determine efectele microgravitaţiei asupra corpului uman. Privind remuneraţia, cei aleşi vor fi plătiţi cu suma de 5.000 de dolari pe lună, potrivit Daily Mail. Astfel, NASA doreşte să verifice efectele unui zbor de lungă durată în spaţiu.

Studiul va începe la Centrul Spaţial din Houston, unde voluntarii vor sta în primele două săptămâni, perioadă în care oamenii de ştiinţă vor monitoriza corpul fiecăruia pentru a colecta datele iniţiale. Ulterior, timp de 70 de zile, oamenii vor sta într-un pat, având parte de lumină pentru 16 ore pe zi, iar de întuneric doar 8. Inedit este faptul că accesul la Internet, televizor şi cărţi nu va fi restricţionat. Mai mult, chiar şi vizitele sunt posibile, în timp ce personalul de la NASA va oferi şi mâncarea necesară menţinerii unei greutăţi constante.




În condiţii de microgravitate, inima şi respiraţia sunt reduse, având loc de asemenea o pierdere masivă în greutate. Fluidele corpului sunt redistribuite, de la extremităţi ajungând în partea superioară a corpului. În acelaşi timp, din cauza lipsei unei gravitaţii normale, sângele nu mai curge la vale, dar se duce spre extremităţi, inclusiv faţă, mâini şi picioare, ceea ce va modifica puţin forma corpului.

Există, de asemenea, şi riscuri, mai ales că pierderea de calciu din oase se va face într-un ritm accelerat, de zece ori mai rapid decât la un bătrân bolnav de osteoporoză. De asemenea, ţesutul muscular va deveni mai rigid, iar venele şi arterele vor fi mai slabe, putând să se ajungă şi la anemie.

Lumea vede, aude si vorbeste.
Din pacate vede rau, aude putin si vorbeste mult.

Optimistul crede ca traim in cea mai buna lume cu putinta.
Pesimistul se teme ca asa este.

Cand urci pe scara vietii nu uita sa dai buna ziua tuturor, ca atunci cand vei cobori sa aibe cine sa-ti raspunda"

Offline Pati

  • Administrator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 2666
  • Karma: +4/-1
  • Zambeste! N-o face nimeni pentru tine.
DESPRE JOBURI
« Răspuns #19 : Septembrie 26, 2013, 01:22:58 p.m. »
 :) :) :)


Femeile din Moldova conduc aproape o treime din afaceri.



Femeile din Republica Moldova conduc 27% din afacerile de pe teritoriul ţării, iar majoritatea - 85% sunt în mediul urban, dintre care 60% în capitală.
Numărul femeilor implicate în activităţi antreprenoriale este totuşi mic, chiar dacă e mai mare ca în unele ţări europene.
Statul ar trebui să implementeze o strategie de susţinere şi promovarea a activităţii antreprenoriale feminine, constată autorii unui studiu al patronatelor de evaluare a mediului de afaceri feminin.
Ministrul muncii, protecţiei sociale şi familiei, Valentina Buliga, a menţionat, la prezentarea studiului, că în ţările unde femeile antreprenor sunt pe picior de egalitate cu bărbaţii Produsul Intern Brut este mai mare cu 15%.
 „Trebuie să creăm un mediu de afaceri favorabil pentru dezvoltarea antreprenorialului feminin, să creăm un cadru legal eficient şi să încurajăm aceste distinse doamne", a remarcat Valentina Buliga.

Autoarea studiului, Iulia Drumea, coordonator de proiect al Confederaţiei Naţionale a Patronatului, a spus că lipsa unui sistem de instruire în activitatea antreprenorială este un impediment major pentru promovarea activităţii antreprenoriale feminine.
Autorităţile ar trebui să organizeze campanii de informare despre cum să iniţiezi o afacere, emisiuni televizate cu femei de afaceri de succes, deoarece astfel femeile vor avea un exemplu de urmat. De asemenea, e nevoie de o instituţie care ar asigura egalitatea dintre femei şi bărbaţi, a mai spus Iulia Drumea.

Directorul executiv al asociaţiei patronale „Camera de Comerţ Americană din Moldova", Mila Malairău, a spus că, în susţinerea femeilor antreprenoare, statul ar trebui să deschidă creşe pentru copiii de vârstă fragedă sau să le ofere îndemnizaţii care le-ar permite să-şi angajeze o bonă. „Femeia, când naşte un copil, practic, renunţă la carieră. Este foarte greu să revină apoi", a menţionat aceasta.

Directorul Organizaţiei pentru dezvoltarea sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii, Iulia Iabanji, crede că ar fi oportun ca în documentele strategice ale statului să se atragă atenţia asupra participării active a femeilor în viaţa publică. Ea a mai spus că discrepanţa dintre activitatea femeilor la sat şi oraş rămâne mare, de aceea este important să fie susţinute mai ales femeile din mediul rural.

Studiul a fost realizat de Confederaţia Naţională a Patronatului, cu scopul de a semnala problemele cu care se confruntă femeile din mediul de afaceri.
Lumea vede, aude si vorbeste.
Din pacate vede rau, aude putin si vorbeste mult.

Optimistul crede ca traim in cea mai buna lume cu putinta.
Pesimistul se teme ca asa este.

Cand urci pe scara vietii nu uita sa dai buna ziua tuturor, ca atunci cand vei cobori sa aibe cine sa-ti raspunda"

Offline Pati

  • Administrator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 2666
  • Karma: +4/-1
  • Zambeste! N-o face nimeni pentru tine.
DESPRE JOBURI
« Răspuns #20 : Noiembrie 23, 2013, 07:13:29 p.m. »
 :) :) :)

Fericirea de le birou



Cei mai multi angajati se simt stresati la locul de munca, atat din cauza sefilor insuportabili, cat si din cauza volumului prea mare de munca. Stresul de la birou iti afecteaza sanatatea si, posibil, chiar viata privata. Invata sa fii mai fericit la birou si vei vedea ca lucrurile vor evolua in directia cea buna.

Lasa problemele personale acasa

Primul pas pe care trebuie sa-l faci atunci cand iti doresti sa fii relaxat la locul de munca este sa nu amesteci problemele personale cu cele de serviciu. Daca te gandesti toata ziua la dificultatile de acasa, munca ta va fi afectata, iti vei pierde concentrarea si nu vei reusi sa duci la bun sfarsit nicio sarcina.

Considera ca biroul este a doua ta casa

Cinci zile din sapte petreci mai mult timp la birou decat acasa, cu familia. De aceea, este indicat sa consideri ca locul de munca este ca o a doua casa. Aranjeaza-ti spatiul de munca in asa fel incat sa te simti confortabil, eventual ia cu tine un obiect care sa-ti aminteasca de persoana iubita sau de copii.

Fa-ti propria "bisericuta"

Cel putin 9 ore din zi le petreci cu colegii de serviciu. Indicat este sa te intelegi bine cu toata lumea, pentru ca relatiile tensionate la serviciu nu fac altceva decat sa te frustreze si sa-ti creeze nervozitate.

Lumea vede, aude si vorbeste.
Din pacate vede rau, aude putin si vorbeste mult.

Optimistul crede ca traim in cea mai buna lume cu putinta.
Pesimistul se teme ca asa este.

Cand urci pe scara vietii nu uita sa dai buna ziua tuturor, ca atunci cand vei cobori sa aibe cine sa-ti raspunda"

Offline Pati

  • Administrator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 2666
  • Karma: +4/-1
  • Zambeste! N-o face nimeni pentru tine.
DESPRE JOBURI
« Răspuns #21 : Ianuarie 02, 2014, 05:21:26 p.m. »
 :) :) :)

Ce trebuie să ştii dacă îţi cauţi "cu disperare" un job .



Angajaţii care îşi caută în mod „disperat” un alt job riscă să devină neproductivi şi pot fi daţi uşor afară de şefi se arată într-un studiu recent.
Cei care vor să facă o schimbare în carieră trebuie să evalueze bine şansele de a obţine o ofertă din partea altui angajator înainte de a decide să plece din companie, pentru că, în cazul în care jobul pe care îl vizează se „eliberează" greu, riscă să devină neproductivi la actualul loc de munca.
Important este ca angajaţii care vor să îşi schimbe locul de muncă al începutul anului să îşi clarifice ce tip de activitate vor, lista  condiţiilor pe care şi le doresc şi care sunt concesiile pe care le pot face pentru un nou job.
Trebuie să ţină seama de ofertele existente în compania la care lucrează deja sau pe piaţa muncii.
În funcţie de specializare, este posibil să găsească ceva foarte repede sau, dimpotrivă, să caute activ luni de zile, iar în tot acest timp atenţia să fie distrasă de la jobul actual şi performanţa să scadă.

Deşi angajaţii care vor să îşi schimbe locul de muncă la începutul anului ar trebuie să fie atenţi la oportunităţile de promovare sau de schimbare din cadrul companiei pentru care lucrează, aceştia au mari şanse să găsească şi alte oferte într-un timp relativ scurt -
Lumea vede, aude si vorbeste.
Din pacate vede rau, aude putin si vorbeste mult.

Optimistul crede ca traim in cea mai buna lume cu putinta.
Pesimistul se teme ca asa este.

Cand urci pe scara vietii nu uita sa dai buna ziua tuturor, ca atunci cand vei cobori sa aibe cine sa-ti raspunda"

Offline Pati

  • Administrator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 2666
  • Karma: +4/-1
  • Zambeste! N-o face nimeni pentru tine.
DESPRE JOBURI
« Răspuns #22 : Ianuarie 19, 2014, 09:54:11 p.m. »
 :) :) :)

LOCURI de munca.
              Vodafone si Orange fac recrutari in Romania la inceput de 2014




Gigantii telecom Vodafone si Orange ofera noi locuri de munca la inceputul anului 2014. Pozitiile deschise sunt atat din sectorul de vanzari si financiar, cat si pozitii tehnice sau cu specific  de IT.
Mare parte dintre aceste job-uri sunt deschise in Bucuresti, insa angajari se fac si in alte orase din Romania, precum Cluj-Napoca, Brasov sau Timisoara.

Pozitiile deschise de Vodafone Romania sunt urmatoarele:

- Legal Counselor;
- Specialist Accounting & Reporting;
- Distribution Project Manager;
- Operator Call Center;
- Network Design and Engineering Specialist;
- Engineer;
- MPC User Plane;
- System Analyst (Billing Systems) – IT;
- System Analyst (Integration) – IT;
- Product Manager Online;
- Analist comisionare si reconciliere;
- Partner Sales Manager Brasov;
- Engineer;
- Service Operation Centre;
- Quantity surveyor – Collaborator - 1 year contract;
- Team Leader;
- Service Operation Center;
- Engineer Back Office Radio Access Network - VDF NL.

Pozitiile deschise de Orange Romania sunt urmatoarele:

- Database Administrator;
- Mobile Data Executive;
- Customer Care Representative & Retention & Loyalty Representative;
- Orange Sales Representative;
- Data Engineer;
- Cash Collection Representative;
- WEB Software Development Engineer [Java; JavaScript];
- CRM Systems Monitoring Specialist;
- Business Intelligence Project Manager_1 Year contract;
- Sales Representative;
- Orange PrePay Sales Representative;
- Network Supervision Engineer.
Lumea vede, aude si vorbeste.
Din pacate vede rau, aude putin si vorbeste mult.

Optimistul crede ca traim in cea mai buna lume cu putinta.
Pesimistul se teme ca asa este.

Cand urci pe scara vietii nu uita sa dai buna ziua tuturor, ca atunci cand vei cobori sa aibe cine sa-ti raspunda"

Offline Pati

  • Administrator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 2666
  • Karma: +4/-1
  • Zambeste! N-o face nimeni pentru tine.
DESPRE JOBURI
« Răspuns #23 : Ianuarie 29, 2014, 09:37:15 p.m. »
 :) :) :)

Oferte de ucenicie pentru românii care cauta loc de muncă în Marea Britanie



Românii fără un loc de muncă care intenționează să vină în Marea Britanie pot accesa de acum și oferte de ucenicie plătite, în baza unui program lansat de guvernul de la Londra în valoare de 1,5 miliarde de lire sterline care are drept scop să-i ajute pe tinerii britanici să-și găsească un loc de muncă, informează în ediția sa on-line The Telegraph.   

Agenții de recrutare din România le propun românilor care doresc să beneficieze de ridicarea restricțiilor pe piața muncii în Marea Britanie contracte de ucenicie plătite cu până la 1.000 de lire sterline și cursuri de pregătire.  Una dintre aceste agenții anunță oferte de ucenicie, subvenționate de guvernul britanic, la restaurantele 'Gordon Ramsay' și la clubul de fotbal Chelsea.

Potrivit The Sunday Times, o agenție de recrutare din orașul Cluj oferă o serie de astfel de contracte plătite cu sume între 650 și 1.000 de lire sterline pe lună.

În baza legislației europene privind libertatea circulației, Marea Britanie nu-i poate împiedica pe imigranții din UE să ocupe posturile de ucenic râvnite înainte de britanici, care sunt de asemenea în căutarea unui loc de muncă.

Agenția românească de recrutare din Cluj afirmă că se află în plin proces de plasare a 50 de români în astfel de posturi, în cadrul programului de 1,5 miliarde de lire sterline descris de David Cameron ca fiind un element-cheie al angajamentului său de a lupta împotriva 'flagelului șomajului în rândul tinerilor', subliniază publicația britanică.

Guvernul britanic a recunoscut însă că nu știe câți cetățeni străini au obținut oferte de ucenicie finanțate din banii contribuabililor pentru că nu s-a înregistrat naționalitatea lor.

Un anunț apărut pe Tjobs, un site românesc de locuri de muncă, afirmă că solicitanții care reușesc să obțină astfel de contracte vor beneficia și de cazare și vor fi așteptați pe aeroporturile britanice Luton și Heathrow.

Anunțul subliniază faptul că în Marea Britanie nu se vor plăti taxe pentru veniturile mai mici de 10.000 de lire sterline începând din acest an.
Lumea vede, aude si vorbeste.
Din pacate vede rau, aude putin si vorbeste mult.

Optimistul crede ca traim in cea mai buna lume cu putinta.
Pesimistul se teme ca asa este.

Cand urci pe scara vietii nu uita sa dai buna ziua tuturor, ca atunci cand vei cobori sa aibe cine sa-ti raspunda"

Offline 0n_line

  • Global Moderator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 1480
  • Karma: +7/-0
DESPRE JOBURI
« Răspuns #24 : Februarie 18, 2014, 06:51:27 p.m. »
ANOFM: Peste 8.200 de posturi vacante la nivel national.

Peste 8.200 de locuri de munca sunt disponibile, la nivel national, cele mai multe fiind in Cluj, Bucuresti, Prahova, Sibiu, Brasov si Arad,informeaza, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM).



Potrivit datelor centralizate de ANOFM, la nivel national sunt inregistrate 8.258 de locuri de munca.

Cele mai multe oferte de munca sunt in Capitala (894) si in judetele: Cluj (1.410), Prahova (499), Sibiu (492), Brasov (374), Arad (354), Iasi (334), Harghita (326) si Satu-Mare (315).

Judetele cu cele mai putine posturi vacante sunt: Covasna (patru), Buzau (opt), Galati (13), Ialomita (14) si Braila (25).

 La nivel national, pentru persoanele cu studii superioare sunt inregistrate 783 locuri de munca, cele mai multe pentru: programator (76), inginer mecanic (40), agent de vanzari (20), analist resurse umane (18), specialist in domeniul calitatii (14), proiectant inginer mecanic, controlor calitate, medic specialist si inginer electronist transporturi, telecomunicatii (cate 13).

Pentru persoanele cu studii medii, profesionale si lucratori necalificati sunt disponibile 7.475 locuri de munca, cele mai multe pentru: confectioner-asamblor articole din textile (766), muncitor necalificat in industria confectiilor (520), muncitor necalificat la asamblarea, montarea pieselor (514), operator confectioner industrial imbracaminte din tesaturi, tricotaje, materiale sintetice (329) si montator subansamble (295).

Persoanele interesate sa ocupe un loc de munca se pot adresa agentiilor teritoriale pentru ocuparea fortei de munca de domiciliu sau de resedinta.

Offline Pati

  • Administrator
  • Expert
  • *****
  • Mesaje postate: 2666
  • Karma: +4/-1
  • Zambeste! N-o face nimeni pentru tine.
DESPRE JOBURI
« Răspuns #25 : August 27, 2014, 03:01:56 p.m. »
 :) :) :)

Vrei sa ai mai multa energie la serviciu?
[/b]



Inainte de a te baga in pat, nu trage draperiile sau jaluzele de tot. Astfel, dimineata cand razele soarelui vor patrunde in casa si-ti vor lumina chipul, creierul tau va produce melatonina, care va stimula secretia de adrenalina, substanta care te mentine energica pe parcursul intregii zile.

Consuma la micul dejun branza cu mar si nuci prajite. Proteinele si calciul din compozitia acestor alimente contribuie la cresterea nivelului de energie din organism.

Inainte de a lua masa de pranz organizeaza-ti lucrurile la birou. Pe cat posibil incearca sa termini sarcina pe care ai inceput-o inainte de a pleca la masa. Altfel, cand te vei intoarce s-ar putea sa-ti fie greu sa reiei de unde ai ramas si te vei epuiza inutil.

Ia o pauza de 10-15 minute in jurul orei 14. Potrivit specialistilor, in acest moment organismul are nevoie de putina odihna pentru a-si reface rezervele de energie.
Lumea vede, aude si vorbeste.
Din pacate vede rau, aude putin si vorbeste mult.

Optimistul crede ca traim in cea mai buna lume cu putinta.
Pesimistul se teme ca asa este.

Cand urci pe scara vietii nu uita sa dai buna ziua tuturor, ca atunci cand vei cobori sa aibe cine sa-ti raspunda"